Physical Address

Wisma UOA II, No. 21 Jalan Pinang, 50450 Kuala Lumpur, Malaysia

Senarai Lengkap Penghantaran dan Deskripsi Pakej

Status Penghantaran

Dalam proses penghantaran, anda mungkin melihat pelbagai status yang menunjukkan di mana pakej anda berada. Contohnya:

StatusDeskripsi
Your Parcel Has Arrived at Sorting FacilityBungkusan anda telah tiba di fasiliti penyusunan. Pada peringkat ini, bungkusan akan diproses dan disusun mengikut destinasi seterusnya.
Your Parcel Has Cleared the Import CustomsBungkusan anda telah melepasi pemeriksaan kastam dan mematuhi undang-undang import negara destinasi.
Your Parcel Has Departed from Sorting FacilityBungkusan telah meninggalkan fasiliti penyusunan dan sedang dalam perjalanan ke hub penghantaran yang lebih dekat dengan lokasi penerimaan.
Your Parcel Has Been Received by Sorting CenterBungkusan diterima di pusat penyusunan dan akan diproses untuk memastikan ia dihantar ke pusat penghantaran yang betul.
Your Parcel Has Arrived at Delivery HubBungkusan tiba di hub penghantaran terdekat dengan alamat penerima dan bersedia untuk diserahkan kepada kurier tempatan.
Your Parcel Has Been Received by Delivery HubBungkusan diterima di hub penghantaran untuk pemeriksaan terakhir sebelum dihantar ke alamat penerima.
Your Parcel Has Cleared CustomsBungkusan berjaya melalui proses kastam tanpa masalah, memastikan dokumen lengkap dan bungkusan diteruskan ke negara penerima.
Your Parcel Has Been Picked Up by Our Logistics PartnerBungkusan diambil oleh rakan logistik untuk dihantar ke destinasi akhir melalui darat, udara, atau laut.
Your Parcel Has Been Picked UpBungkusan diambil oleh kurier dari penjual atau pengirim dan memulakan perjalanan untuk dihantar kepada penerima.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *