Physical Address

Wisma UOA II, No. 21 Jalan Pinang, 50450 Kuala Lumpur, Malaysia

Dasar Privasi

Pada halaman dasar privasi ini, kami menjelaskan bagaimana kami mengendalikan dan mengurus maklumat peribadi pengguna laman web Berita Bayaran. Ini termasuk laman dengan alamat “https://beritabayaran.com/“.

Blog Beritabayaran.com

Perlu diingat, laman kami mungkin mempunyai pautan yang mengarah ke laman web lain untuk memberikan akses kepada maklumat tambahan. Namun begitu, kami tidak bertanggungjawab ke atas dasar privasi dan pengendalian data peribadi di laman-laman web lain tersebut.

Penggunaan Kuki

Jika diperlukan, kami menggunakan kuki untuk menyimpan data pengguna dan sejarah penyemakan (history) bagi meningkatkan perkhidmatan kami serta menyediakan kandungan yang diperibadikan.

Sponsor, rakan kongsi, atau pihak ketiga mungkin juga menggunakan kuki atau skrip untuk menjejak pengunjung laman web kami. Penggunaan kuki oleh pihak ketiga ini adalah untuk tujuan pemasangan iklan atau maklumat berguna yang lain.

Pemasangan Iklan

Kami mungkin menggunakan maklumat demografi dan pilihan pengguna untuk tujuan pemasangan iklan yang lebih relevan oleh pengiklan. Ini bermakna pengguna akan melihat iklan yang lebih berguna kepada mereka, dan pengiklan mendapat audiens yang sesuai dengan sasaran mereka.

Beberapa pengiklan di Berita Bayaran termasuk:

  • Google

Perlindungan dan Keselamatan Maklumat

Maklumat demografi dan analisis statistik tidak akan dikongsi secara umum kecuali diperlukan untuk menarik sponsor atau pengiklan.

Perubahan Dasar Privasi

Harap maklum bahawa dasar privasi ini boleh berubah pada bila-bila masa tanpa pemberitahuan terlebih dahulu. Kami mengesyorkan anda untuk sentiasa memeriksa halaman dasar privasi ini bagi mengetahui sebarang perubahan yang mungkin berlaku. (Beritabayaran.com)